ARX– нове ім’я лідера страхування

ARX– новое имя лидера страхования

Ребрендинг найбільшого гравця ринку, компанії “AXA Страхування” – значна подія. Особливо, в умовах стрімких політичних реформ і усвідомлення суспільством того, що страхування — не формальність, а життєва необхідність. Компанії вдалося зробити цей процес простим і зрозумілим. Партнери, приватні та корпоративні клієнти позитивно сприйняли зміни. Успіх перших місяців роботи під новим брендом АРХ вселяє оптимізм.

Наступна сторінка бізнес-біографії

Новий інвестор – страховий холдинг FairfaxFinancialHoldings наявний у 40 країнах світу. У ньому сповідують децентралізовану модель управління своїми компаніями, що дає великий рівень автономії локального менеджменту. Це означає, що рішення про запуск нових продуктів і послуг приймаються швидко і з урахуванням потреб ринку конкретної країни, що дає значні конкурентні переваги та можливість знизити адміністративні витрати.

Глобальне форматування стратегії Компанії не планується. Єдина зміна – більш амбітна мета за основним цільовим показником для будь-якої міжнародної компанії – комбінованого результату. У групі Fairfax це – 95%.

Філософія в назві

Лаконічне “ARX” в перекладі з латині означає “фортеця”, “твердиня” і асоціюється з основним атрибутом страхового бізнесу — надійністю. У логотипі відображена стійкість компанії, чия історія на ринку України налічує 25 років, і той факт, що АРХ – частина канадської міжнародної групи. У ньому присутні червоні кольори і стилізований кленовий лист.

Досягнення

За перші два квартали поточного року Компанія зібрала (нон-лайф і лайф) більше 1,2 мільярда страхових премій, що на 25% більше аналогічного періоду 2018 року. Виплатила близько 483 млн. грн., реалізовуючи в день понад 3,5 млн. гривень., і продовжує лідирувати в своїх традиційних сегментах. Прибуток за перше півріччя перевищила запланований рівень і склав 80 млн. грн.

Продукти для фізичних осіб

Основні пропозиції адаптовані під попит і гаманець. Для клієнтів, зацікавлених в більш простих і дешевих послуг,ах створено ряд полегшених версій КАСКО. А є і зовсім унікальний продукт “КАСКО-смарт”. Суть його в тому, що, чим акуратніше водить клієнт, тим більшу отримує знижку на поліс. При відсутності збитків протягом 3-х років страхування знижка на 4-й рік може скласти 60% від загального платежа. Є лінійка продуктів, які успішно продаються в “гібридному”, тобто в змішаному каналі: клієнти починають процес онлайн, а завершують його в офлайн, з підтримкою контакт-центру і продаючих підрозділів регіональної мережі.

Великим попитом користується і страхування подорожуючих – “Тревелиншуренс”. Клієнти високо оцінили можливість купувати поліс онлайн – частка таких продажів наблизилася до 30%. Зараз активно тестується новий продукт по страхуванню здоров’я для роздробу, і скоро ця інноваційна для України послуга вийде на ринок.

Для корпоративних клієнтів

Кілька років тому Компанія успішно запустила продукти корпоративного страхування здоров’я. З наповнення і підтримки вони є одними з кращих на ринку. Це стало можливим завдяки побудові власного професійного медичного асистансу. Це напрямок вимагало великої кількості інвестицій в персонал і IT-обладнання, зате АРХ увійшла в топ-5 кращих компаній з медстрахування.

Успішно розвивається та страхування життя – лайф. Зараз у портфелі Компанії більше 50 корпоративних клієнтів по страховці лайф для підприємств.

Про унікальний продукт – “Медицина без кордонів”

Мова про страхування від критичних захворювань, включаючи онкологію Серйозні захворювання не мають профілактичних заходів, тому страховий поліс може виявитися справжньою панацеєю. При помірній вартості – 255 євро в рік, забезпечується покриття витрат на суму 1000000 євро в рік. Поліс активно купується як роздрібними клієнтами, так і підприємствами, при цьому рівень відновлення наближається до 80%.

Курс на діджиталізацію

У Компанії розуміють, що майбутнє за онлайн сервісами. 30% полісів Travel купуються онлайн, постійно зростає кількість придбаних онлайн полісів ОСАЦВ. Можливість купувати онлайн поліси в українців з’явилася тільки в 2018 році, зараз кількість таких полісів ARX наближається до 5%

У 2019 році запущений сервіс чатів в Viber або Telegram по медичному страхуванню.

Для співробітників ІТ-індустрії, фізичних осіб-підприємців, реалізована можливість використання електронного документообігу та дистанційного підписання договорів добровільного медичного страхування з використанням ЕЦП. Також запроваджено сервіс електронної оплати страхових платежів.

Крім того,у клієнтів ARX є можливість отримувати дистанційну медичну консультацію, яку також називають телемедичною консультацією. Така онлайн послуга особливо актуальна у віддалених від великих міст місцевостях, і кількість звернень постійно зростає.

Послуга телемедицини можлива як при первинній, так і при вторинній медичній консультації. Сама консультація проходить в телефонному режимі чи скайп, потім клієнт отримує офіційний консультативний висновок. Після надання послуги представники асистансу обов’язково пов’язуються з застрахованим для отримання зворотного зв’язку та надання медикаментів.

ARX – лідер ринку страхування, згідно з даними рейтингу по страхуванню КАСКО за 2018 рік журналу “Форіншурер”.

Рейтинг компании