Будівництво Шулявського мосту встало після отримання 99,5% передоплати і втечі Микитася з «Укрбуду»

Строительство Шулявского моста встало после получения 99,5% предоплаты и бегства Микитася из «Укрбуда»

ТОВ «Північно-український будівельний альянс» з групи Максима Микитася 16 вересня отримало черговий транш 25 млн грн на реконструкцію Шулявського мосту. Після цього представник будівельного холдингу заявив, що Микитась взагалі вийшов з будівельного бізнесу. А за повідомленнями в соціальних мережах будівельні роботи на мосту фактично зупинилися, повідомляють Наші гроші.

За даними системи «007», фірма-забудовник почала отримувати оплату з 26 липня 2018 року, тобто через місяць після укладення угоди на реконструкцію вартістю 598,50 млн грн. У червні 2019 вартість була зменшена додатковою угодою на вартість розробки проекту виробництва робіт (ППР) на демонтаж конструкцій шляхопроводу і на повний комплекс монтажу прогонових будов шляхопроводу (у т. ч. складальних і зварювальних робіт) — до 586,85 млн. грн.

У свою чергу КМДА звернулася до Кабміну за дозволом на 100% передоплату з реконструкції Шулявського мосту. І за станом на 16 вересня 2019 вже перераховано 583 440 тис. грн, тобто 99,5% від вартості підряду.

Згідно з уточненим графіком виконання робіт, установка конструкцій мосту та облаштування чотирьох з’їздів повинні бути завершені в січні 2020 року.

Разом з тим, очевидці повідомляють у соцмережах про затримки з будівництвом в останні тижні.

У свою чергу 19 вересня гендиректор корпорації «Укрбуд» Олег Майборода, з якою пов’язано ТОВ «Північно-український будівельний альянс», повідомив, що екс-президент корпорації «Укрбуд» Микитась Максим Вікторович вийшов з будівельного бізнесу.

«Він не є власником компанії «Укрбуд Девелопмент», яка веде всі об’єкти житлового будівництва в Києві і не управляє ніякими іншими активами «Укрбуду».

Він не повідомив, хто є новим власником компанії, проте відповів в коментарях, що цей чоловік раніше не був представником будівельного бізнесу.

Він зазначив, що менеджмент компанії змінюватися не буде, а управління буде здійснювати рада директорів.

Максим Микитась в минулому відомий столичний забудовник, який, як фіксували «Схеми», літав разом з мером Києва Віталієм Кличком на одному чартерному літаку. Також Віталій Кличко публічно виступав на захист скандального будівництва фірми Микитася «Укрбуду» — «Сонячної Рів’єри».

Напередодні заяви про вихід Микитась з бізнесу група опозиційних Кличко депутатів Київради заявила в НАБУ про корупційні ознаки тендеру на реконструкцію Шулявського мосту.

Нагадаємо, «Північно-український будівельний альянс» отримав підряд на реконструкцію в результаті розіграшу тендеру з ще однією пов’язаною з «Укрбудом» фірмою ТОВ «Спецбуд-плюс». Остання фірма використовувала для участі в торгах документи з ознаками фальсифікації (слово «Україна» на бланку державного підприємства, податкова довідка іншої фірми).

Антимонопольний комітет у травні 2019 оштрафував на 150 млн грн обидві ці фірми за розіграш інших тендерів на будівництво лікарні Амосова та гімназії в Києві. В ході розслідування було встановлено зв’язку між «Спецбуд-плюсом» і «Північно-українським стройальянсом».

В день винесення рішення про штраф в АМКУ кілька сотень будівельників влаштували мітинг на захист оштрафованих компаній. А сам Максим Микитась в фейсбуці закликав голови АМКУ Юрія Терентьєва вийти до будівельників.

Рейтинг компании