Укрзалізниця визнала проблеми з поставками дизпалива в Україну

Укрзалізниця признала проблемы с поставками дизтоплива в Украину - Фото

У компанії створено штаб оперативного реагування для стабілізації ситуації

До затримок в поставках дизпалива призвели тривалі митні процедури та неефективна логістика. Для вирішення проблеми в Укрзалізниці створили штаб оперативного реагування, повідомляє прес-служба УЗ.

“Неефективна логістика постачальників та тривалі митні процедури при перевезенні нафтопродуктів призвели до скупчення вагонів і несвоєчасним постачання дизеля кінцевому споживачеві”, – йдеться в повідомленні.

Зараз компанія створила штаб оперативного реагування для стабілізації ситуації і проводить регулярні наради з митниками для поліпшення взаємодії.

В УЗ відзначають, що після введення спецмита на імпорт дизпалива з Росії поставки трубопровідним транспортом з РФ зупинилися. Тому всі обсяги ДТ надходять в Україну залізницею і моря.

Через збільшення вантажопотоку на прикордонних передавальних станціях з Білоруссю виникли ускладнення з обробкою вантажів. Митний пост може оформляти один поїзд протягом 14 годин. Багато часу йде на розмитнення та переадресацію вантажу кінцевому споживачеві. З-за чого вагон може стояти 1-3 доби.

Крім того, ускладнює ситуацію і неефективна логістика постачальників.

Зараз УЗ намагається підвищити ефективність роботи станції Коростень. Крім того, компанія постійно моніторить вантажі, що знаходяться в рейсі. Створений канал прямого зв’язку з нафтотрейдерами для оперативного спілкування та реагування на критичні затримки в дорозі.

  • з 1 серпня введені спецмита на імпорт дизпалива з РФ у розмірі 3,75%, а з 1 жовтня вона буде 4%.
  • Народний депутат Андрій Герус – тоді ще представник президента в Кабміні – стверджував, що спецмито ніяк не відіб’ється на ринку дизельного палива.
  • У вересні трейдери попросили Кабмін скасувати мито на бензин з Росії. На їхню думку, в перспективі рішення Кабміну може призвести до зростання цін на паливо для споживачів з-за більш високої вартості транспортування іншими видами транспорту.
  • Як зазначає профільне видання enkorr, скарги на часті простої цистерн почали надходити від трейдерів в середині серпня. До кінця місяця ця проблема позначилася на ритмічності відвантаження імпортного ресурсу.
Рейтинг компании