Як повернути гроші за зіпсований товар

Ви можете повернути свої гроші або обміняти товар.

Не оплачивайте товар перед его получением

Останнім часом користуються попитом інтернет-магазини. Люди звикли замовляти товари в інтернеті, так як це швидко і доступно. Але не завжди ми отримуємо те, що хочемо.

Ми розкажемо, як повернути гроші за зіпсований товар.

До прикладу можна взяти будь-який інтернет-магазин. Крім того, що інтернет-магазин продає свої товари, на цьому майданчику також присутні і товари інших магазинів-партнерів. Вони укладають певний договір і починають співпрацювати.

Наприклад, ви замовили товар у партнера платформи, але одержали його у зіпсованому вигляді.

  • Що робити?

У першу чергу, вам слід звернутися безпосередньо в магазин, де ви замовляли товар. Якщо ж вони не виходять на зв’язок або не дають якусь чітку інформацію, звертайтеся в службу підтримки платформи.

Таку схему ми перевірили особисто на собі. Ми замовили товар, який йшов два тижні. Після розпакування ми помітили, що на ньому є дефекти. Зрозуміло, нас це не влаштувало і ми вирішили повернути товар і отримати свої гроші назад. Але так як дефекти були незначні, ми були згодні на компенсацію. Так, якщо продавець (партнер) відмовляється вам виплачувати компенсацію, ви звертаєтеся безпосередньо в службу самої платформи і вирішуєте це питання через них.

Така ситуація може статися абсолютно на будь-якому інтернет-майданчику, де представлені товари різних магазинів. Зрозуміло, ви не завжди зможете отримати компенсацію або повернути товар, так як це вже питання до сумлінності продавців. Але, згідно прав споживача, ви маєте повне право вимагати свої гроші назад або заміну товару.

Також слід пам’ятати важливе правило: ніколи не перераховуйте передоплату або повністю не оплачуйте товар до того, як не отримаєте його і не перевірите якість.

Рейтинг компании