Як зміниться банківська індустрія до 2030 року

Как изменится банковская индустрия к 2030 году - отчет KPMG

Основними змінами в банківській індустрії до 2030 року стануть персоналізація з використанням штучного інтелекту, а взаємодія з клієнтами буде здійснюватися за допомогою голосових помічників і біометрії.

Про це свідчить звіт KPMG «Майбутнє цифрового банкінгу».

“Банки створять цифрові платформи, через які будуть пропонувати клієнтам різні сервіси сторонніх провайдерів. Значну роль буде грати питання впевненості користувачів в захищеності їх даних та їх цільового використання, системи кібербезпеки будуть використовувати для захисту даних штучний інтелект”, – до таких висновків прийшли експерти KPMG Global.

Наявність пластикової карти для використання в точці продажу або проведення мобільних платежів замінять голосовими командами або візуальною ідентифікацією. Завдяки можливостям технології «інтернет речей», будь-який пристрій може стати цифровим каналом для проведення платежів та комунікації з банками.

До 2030 року майже всі пристрої будуть мати вбудовану інтелектуальну функцію від холодильника, який відстежує його вміст, до вхідних дверей, яка зможе перевіряти можливість доставки посилки, навіть коли ви не вдома.

Як наголошується в звіті KPMG, банки і фінансові організації будуть використовувати кожен крок користувачів для розуміння їх потреб та індивідуалізації, роль банку полягатиме в тому, щоб визначити і запропонувати клієнтові найбільш релевантний в даний момент сервіс, замовити забезпечити його оплату.

Оцінка кредитоспроможності клієнтів буде більш цілісною і зможе оновлюватися в режимі реального часу з урахуванням способу життя, історії покупок з допомогою прогнозної аналітики. Оцінка ризикованості позичальника ґрунтуватися на життєві звички та історії покупок.

Згідно зі звітом, протягом наступного десятиліття готівкові гроші будуть поступово зникати з обігу, що призведе до зменшення тіньової економіки, експлуатації працівників і шахрайства.

Рейтинг компании